Mici ironii bisericeşti

Duminică dimineaţa predic din Pilda vameşului şi a fariseului. Mă dau de ceasul morţii să explic cum fariseul se compară, contabilizează şi că nu e bine să faci aşa! Rezultatul: la sfârşit vine o soră la mine şi dă mâna frăţeşte. În timp ce îmi scutură, leagănă, strânge mâna, îmi spune în şoaptă, cu toată seriozitatea: „azi-dimineaţă am citit trei capitole din Corinteni! În fiecare zi citesc…Nu mă las.” Unde dai şi unde crapă! Ei, ce să faci, degeaba mă chinui eu, că fiecare are simpatiile lui, iar astea se schimbă greu. Dacă ei îi plac fariseii…

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mici ironii bisericeşti

  1. Anonim zice:

    Vali, poate sora a citit capitolul din Corinteni înainte să ajungă la biserică 🙂

Lasă un răspuns

