VegheAtorul is back!

VegheAtorul a cam moţăit în ultima perioadă, dar a fost trezit de o discuţie amuzantă pe care a purtat-o astăzi cu nişte prieteni.

Subiectul discuţiei: termenii preluaţi fără discernământ din limba engleză. În multe cazuri, preluarea nu se justifică, întrucât avem echivalente perfecte în limba română. Iată doar câteva exemple:

„Trebuie să ne focusăm pe închinare.” Eu propun să ne focalizăm.

„Aceste chestiuni sunt bazice.” (Am auzit cuvântul într-un interviu acordat la radio!) Eu zic că aceste chestiuni sunt de bază sau fundamentale.

„Trebuie să ne involvăm în lucrare.” (românii din America) Eu le propun să se implice.

Şi o expresie: „Face sens?” În niciun caz! Poate are sens!

Nu mai spun şi altele. Mă veţi acuza că „sunt nuci!” (You’re nuts!”) Apropo, e caz real.

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la VegheAtorul is back!

  1. Emy Danut zice:

    Si cum ramane cu PRINTEAZA SI MIE DOCUMENTUL DIN MAIL 🙂

Lasă un răspuns

