O zi ratată? Încă nu ştiu!

Rădăcinile problemei se află în ziua precedentă. Aseară, am ajuns destul de târziu acasă. Nu a fost vina noastră. Doream doar să verific e-mail-ul. De aici au început necazurile, pentru că mai  apoi a trebuit să verific şi  blogul, să văd dacă trebuie răspuns la vreun comment. Dacă tot sunt în zonă, hai să văd ce e pe FB. Acolo dau de fel şi fel de link-uri legate de condamnarea lui Năstase. Totuşi e un eveniment care trebuie studiat. Cum să mă culc fără să mă documentez?

Ceasul s-a ţinut de cuvânt şi a sunat la fix. Mă trezesc cu el strâns la piept, ca şi cum aş fi vrut să-l ţin de gură. Micul dejun cu Ginny. O meditaţie de Oswald Chambers şi câteva moemente de rugăciune. Studiul meu planificat de dimineaţă….Deja trebuie să plec la biserică.

Ajung la biserică. Aveam o778alarm_clocko întâlnire programată, la care am întârziat deja. Frăţiorul a fost răbdător şi încă are zâmbetul pe buze. O întâlnire plăcută. Acum ar trebui să mă apuc de treabă, dar e greu. Parcă o mână invizibilă îmi apasă capul, îmi leagă mâinile şi picioarele. Orice acţiune, cât de neînsemnată doare. O voce îmi şopteşte că e cam târziu să mă fac serios acum, că doar cine se scoală de dimineaţă ajunge departe.  E ora 13:00. Povestirea e cu final deschis.

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O zi ratată? Încă nu ştiu!

  1. nelu zice:

    Iti amintesc versurile unei cantari deosebite:Eu sunt un om ,sunt doar un om…..

Lasă un răspuns

