Să-l cioplim pe fratele porc!

Una din hotărârile pe care le-am luat anul acesta este să cioplesc. Nu, nu mă pricep la sculptură, dar vreau să cioplesc ceea ce a fost numit fratele Porc, adică trupul. Am luat ceva hotărâri în sensul acesta. Ştiu că nu vă interesează prea tare. Sunt alte lucruri mult mai interesante. Aşa că lansez hotărârea în spaţiul public nu pentru a vă informa pe voi, ci pentru a mă obliga pe mine.

În 2012 am luat hotărâri mai radicale. Timp de câteva luni am fost vegetarieni. Hotărâre bună, dar aplicată fără cap! Imediat după sărbători, în timp ce fratele Porc, cel real de data asta, era încă în pântecele meu, m-am crezut Daniel şi prietenii în Babilon şi am început s-o dau doar cu verdeţuri. În cele din urmă,  palpitaţiile tot mai dese ale inimii mi-au spus că ceva nu e în regulă. Astfel că după câteva luni am început să consum din nou peşte, iar apoi toată gama, incluzându-l pe fratele Porc.  Doar mai târziu m-am documentat şi am aflat că trebuia progresiv. Mai înaintâi renunţi la porc, apoi la vită, apoi la pui şi, în cele din urmă, la peşte.

Anul acesta am adoptat un regim mai moderat. Fără cure şoc, ci un regim alimentar pe care să nu fim nevoiţi să îl schimbăm. Era şi cazul. Bicicletă, scaune, pat…toate lucrurile pe care mă aşez gem sub povară. Şi pământul oftează când calc. Vaca de la Bărăşti, a cărei viţea s-a mutat în congelator,

se uită la mine cu reproş….Am socotit că faţă de ce eram prin clasa a zecea, m-am dublat.

E ruşinos…Domnul să mă ierte. O spun cu toată seriozitatea. Trupul va putrezi, în pământ, dar va trebui să dau socoteală pentru ce-am făcut cu dânsul. Target-ul pentru anul acesta este să încap în costumul de mire! Să vedem. Ori încap, ori….tai costumul. Mi-e teamă să nu păţesc şi eu ca Dorian Gray când a tăiat portretul.

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Să-l cioplim pe fratele porc!

  1. nelu zice:

    Cu siguranta nu o sa va fie usor dar nici imposibil.Va dorim succes si asteptam din cand in cand informatii despre cum decurge batalia cu kilogramele in plus.Inca odata :SUCCES!!!

  2. Teofil Ciortuz zice:

    Succes! In anul 2013 am dat jos 15 kg si am ajuns la greutatea dorita. Trebuie multa determinare si ajutor de la Dumnezeu. Iti doresc numai bine. Ma bucur de hotararea ta. „Fii o pilda pentru credinciosi!”

  3. Valentin Fat zice:

    Multumesc pentru incurajari!

Lasă un răspuns

