Mărunte peripeţii pe 2 roţi

E ora 6:45. Mă uit pe geam. Hmm, ceaţa s-a ridicat, dar probabil s-a făcut şi frig. E încă întuneric beznă. Înainte de a mă culca, am luat hotărârea să scot bicicleta la plimbare azi. Chiar nu ştiu ce să fac. Ies pe balcon pentun un scurt test. Se pare că e mai rece decât credeam. Geaninei i se pare mult prea riscant că merg cu bicicleta, dar de data asta îşi păstrează neutralitatea. Dacă renunţ aşa uşor, îmi zic, nu mai fac nimic.

Mă echipez şi la drum. Câinele, credincios, se ţine după mine pe şosea. Încerc să îi explic că merg la lucru şi că nu rezistă 9 km. Pricepe cu greu. Primul necaz, îmi dau seama că am uitat mănuşile.

O iau pe lângă drum, pentru că şoseaua pare foarte alunecoasă. Doar pe motocross, pe teren accidentat, în DK am mai trăit senzaţia asta. Sus, jos, sus jos! Napoi pe şosea. Mi se face iar frică, aşa că napoi pe lângă drum. Nimeresc pe o porţiune pietruită, dar mă ţin tare, până când în faţă mi se deschide o groapă de noroi, în faţă căreia capitulez umilit! Şoseaua e şosea.

Prin oraş e mai ok. Pe pista de biciclete de la judeţean, stau două tinere şi fumează, cu aerul inconfundabil al fumătorului, care este parcă transpus în altă lume. Am loc să ocolesc, dar nu vreau. Mă apropii tot mai mult. Una mă vede şi o înşfacă şi pe cealaltă, mai să-şi îngită ţigara. Chiar înainte de cimitirul de pe Cosminului, un BMW e parcat aproape până în zid, în dreptul cutiei galbene de la gaz. Nu e uşor, dar scăpăm toţi cinci: şi eu şi maşina, şi bicicleta, şi cutia de gaz şi geaca.

Ajuns la Betania dau cu mâna prin barbă şi îmi vine în minte versetul cu uleiul care se coboară pe barba lui Aron. Din cauza umidităţii, barba mea e udă! În concluzie, mă simt foarte bine! Simt că trăiesc din nou! (poza e din alt episod…tot cu mănuşile uitate.)1510970_653714728020308_521472980_n

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

