Ah, acele momente penibile!

Conform programului săptămânal pe care l-am întocmit cu Ginny, marţi trebuie să mâncăm peşte. Aşa că intru triumfător în parcarea de la Billa…cu bicicleta. Îmi dau seama că nu am lanţul la mine să o leg. (Of! În Danemarca o înfigeam în suport şi stăteam cu orele în magazin. Pe vremea aceea prea puţini români ajuseseră acolo şi îi ştiam pe toţi!) Mă învârt eu ce mă învârt şi hotărăsc să o las în faţa geamului. O rog pe doamna de la intarare, care stătea paşnică şi făcea RCA-uri să se uite după bicicletă. Îmi zâmbeşte îngăduitor. În magazin, salvarea nesperată…mama unei foste colege de liceu. Se oferă să privegehze bicicleta.

În mare grabă fug, pun mâna pe pungă şi la casă. Îmi vine rândul şi…realizez că m-am încurcat şi că nu am bani destui. În spatele meu coadă mare. Parcă intuiau că va fi spectacol şi vor să vadă. Vânzătoarea insistă că am şi mi ia din mână. Îi numără. Mai găsesc…vreo 40 de bani. Toată lumea studiază…Am pe mine geaca verde reflectorizantă ca să nu mă scape nimeni. Trebuie să aşteptăm să vină cineva pentru a anula tranzacţia. Stau acolo, patetic, cu părul răvăşit, casca de protecţie şi mănuşile în mâini. Tuturor le este milă.

Între timp mama colegei mele vine şi mă salvează din nou cu cei 7 lei lipsă. Datorită ei am rămas şi cu bicicleta şi cu peştele. O tulesc din magazin. Aerul proaspăt mă ajută să-mi recâştig încrederea pierdută. Plasa galbenă fâlfâie triumfătoare.

Ginny e şocată. Într-adevăr e mare ruşine. Nimeni din familia ei nu a păţit aşa ceva. Partea bună e că nu s-a întâmplat la Haţeg….

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ah, acele momente penibile!

  1. anonim zice:

    ha ha ha

Lasă un răspuns

