Anul a trecut, gunoaiele au rămas

(Despre gunoaiele aruncate pe câmpurile din jurul Moşniţei am mai scris aici: https://valentinfat.wordpress.com/2013/11/08/printre-gunoaie-despre-moartea-civilizatiei/)

De când cu ambiţioasele mele planuri de slăbire, am început să fac jogging. Alerg pe  drumul ce însoţeşte unul dintre canalele de irigaţie. Prima parte a drumului este curată, la fel şi ultima. Gunoaiele apar pe la mijloc. Pentru că alerg în fiecare zi, am început să mă obişnuiesc cu ele. Aproape că s-a dezvoltat o relaţie afectivă. Prima oară apare imprimanta. Pe lângă ea, televizorul. Apoi cutia portocalie de cremă Avenne. Urmează boxerii negri şi şosetele negru cu alb. Totul se încheie cu nişte casete.

Foarte interesant însă, au apărut gunoaiele de sezon. Şi gunoaiele trebuie să ţină pasul. Brazi, brazi cu fundiţe roşii…o minunăţie! Ştiam eu de ce nu mi-am luat brad. Am ocazia să mă bucur de el până prin martie…Tot de sezon sunt şi paiele: mă gândesc că o fi făcut cineva o iesle pentru sărbători.

Poeze nu mai am. Dar am o idee. Cu atâta amar de crengi de brad aruncate, voi face o nouă coroană. Civilizaţia a fost o doamnă importantă, iar moartea ei trebuie comemorată cum se cuvine. O să-i pun şi nişte paie să-i fie ţărâna uşoară. (Acum înţeleg şi de ce articolele vestimentare mai sus menţionate sunt negre. Uite cum totul se leagă totul!)104_7784

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Anul a trecut, gunoaiele au rămas

  1. Sagart zice:

    Vali, Tion a inceput recent o campanie imotriva gunoiului aruncat aiurea in zone virane, poate problema de care zici tu aici, poate fi mediatizata acolo. vezi link
    http://www.tion.ro/o-noua-campanie-marca-tion-timisoara-fara-gunoaie/1372299

Lasă un răspuns

