Ca o „cafă zdravănă”…sau o carte bună

Nu mi-a plăcut întotdeauna cafeaua, dar acum îmi place tare mult. În ce mă priveşte, găsesc că delectarea supremă este să cumpăr o cafea bună şi o carte bună. Să mă trezesc dimineaţa când e încă linişte şi să mă retrag în biroul meu de acasă (bucătăria!). Prepar cafeaua şi o miros. Iau cartea şi o miros. Apoi, încep să plutesc prin alte lumi, pe unde vor ele să mă ducă.

Starea aceasta de bine am trăit-o în prima parte a întâlnirii de comitet de aseară. Am ascultat doi tineri care ne-au spus cum s-au întâlnit ei cu Dumnezeu. (acestea se cheamă mărturisiri  pe limba noastră ca iasca de uscată.) Limbajul lor necontaminat, sinceritatea, profunzimea gândirii, frumuseţea călătoriei, modul fascinant în care Dumnezeu orânduieşte lucrurile…Pur şi simplu mi-aş fi dorit să-i ascult mai mult, să nu se termine. Vreau să îl rog pe Domnul să mai facă o minune. Să mai apară o pagină, să mai picure nişte cafea…

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ca o „cafă zdravănă”…sau o carte bună

  1. anonim zice:

    da frumos post

Lasă un răspuns

