Să ne exersăm recunoştinţa!

Când să plec de la birou azi, ia cheile de la maşină de unde nu-s. Scotocesc tot, ies în parcare să văd dacă nu le-am scăpat. Mă duc la banca de peste drum, unde fusesem de dimineaţă, nimic! Întârziere. Toate planurile se dau peste cap, dar încerc şi eu exerciţiul mulţumirii, precum M. Henry.

Doamne îţi mulţumesc că am maşină, ale cărei chei să le pierd.

Îţi mulţumesc că nu e stricată, chiar dacă nu pot să o deschid.

Mulţumesc că am pierdut cheia şi nu maşina.

Îţi mulţumesc pentru că deşi nu găsesc cheia de la maşină, picioarele îmi sunt bune şi pot fugi în toate părţile să le caut.

Îţi mulţumesc că dacă nu le găsesc, am acasă o bicicletă! Dă-mi minte să o folosesc mai des! (nu se putea fără o cerere!)

P.S. Am găsit-o. În timp ce vorbeam la telefon azi, am înfipt-o între două cărţi din bibliotecă.

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

