Ne adunăm ca să ne facem mai:

Iată ce spunea apostolul Pavel bisericii din Corint: „…vă adunaţi laolaltă nu ca să vă faceţi mai buni, ci ca să vă faceţi mai răi.” Versetul acesta s-a lipit de mine şi nu mai îmi dă pace. Mă sperie.. Îmi spune că nu e suficient să merg la adunare. Îmi mai spune că de fiecare dată când mă duc la adunare plec de-acolo schimbat, în bine sau în rău. La fiecare întâlnire fie dă Hristos cu dalta şi mai zdrobeşte din fire, fie mă împietresc mai tare în păcatele mele. Fie mă pocăiesc, fie îmi ridic capul mai sus, tot mai mândru şi mai arogant.

O cu câtă mândrie ne lăudăm noi că de 10, 20, 30, 60 de ani venim la biserica asta. Că am participat şi la construcţie. Oare cât de mulţi vor auzi la final „Şi ce dacă?” Ce poate fi mai trist decât să vezi câte-un „pocăit,” îmbătrânit în pocăinţă. După atâţia ani, păcatele pocăieşti s-au întărit şi s-au lipit atât de tare, că se rupe dalta-n ele. Să ne privim în oglindă! Să ne mai întrebăm şi în ce fel sunt transformaţi închinătorii care duminică de duminică participă la serviciile noastre. Şi să nu uităm: „îmbătrânirea e inevitabilă. Maturizarea e opţională!”

 

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

