Tăiem ca s-avem de ce ne mira

Mă întorc săptămâna asta de la Haţeg la Timişoara. Nenumărate camioane încărcate cu buşteni mişună pe drum, mai ales între Haţeg şi Caransebeş, ieşind de pe te miri ce drumuri laterale. Le-am pierdut numărul. Mă enervează la culme. Probabil că unii copaci sunt tăiaţi cu acte-n regulă. Şi totuşi, suspect de multe camioane….Cu acte, fără acte nu îmi place imaginea.

Speram ca dacă suntem în UE, lucrurile vor fi temperate, dar am impresia că e chiar pe dos. De ce nu s-ar bucura şi ei de lemnele din România, pe care măcelarii noştri le sacrifică atât de generos?

Aşa că  să suflecăm mânecile şi să tăiem mai vârtos. Până tranformăm ţara în pajişte. Apoi să ne mirăm mirare mare că la Haţeg a bătut duminică vântul cu 100 km/h şi a smuls acoperişurile caselor. Să ne mirăm mai tare că ba e secetă cumplită, ba e potop. Să ne mirăm că dealul se coboară la noi în curte şi ne înghite cu casă cu tot.  Să ne mirăm cât mai putem.

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

