SFINŢI şi „sfinţi”

Am întâlnit mulţi sfinţi pe cale.

Unii dintre ei mi-au dat aripi, iar alţii au avut grijă să le smulgă.

Unii m-au îndemnat să merg şi eu pe drum cu ei, iar alţii mi-au dat de înţeles că drumul e prea anevoios, aşa că mai bine să nu mă încumet.

Unii m-au făcut să-mi fie ruşine de trăirea mea, iar apoi ne-am plecat împreună la cruce, alţii m-au făcut neruşinat şi cu o tainică mulţumire lăuntrică au privit cum mă zbat în mlaştina deznădejdii.

Unii L-au adus cu ei pe Dumnezeu şi au stârnit în mine o sete nepotolită după El. Alţii au adus doar iadul şi de nu mi-ar fi crescut ceva aripi din rămăşiţele celor smulse, aş fi rămas tot acolo.

Am ajuns deci la convingerea că adevăraţii sfinţi te inspiră, nu îţi inspiră doar teamă. Te ajuntă să îţi vezi falimentele, oferindu-ţi în acelaşi timp o doză de enrgie proaspătă pentru a continua lupta! Adevăraţii sfinţi au ajuns atât de aproape de Dumnezeu, dar nu au uitat că sunt oameni. „Sfinţii” ceilalţi au ajuns să se creadă mici dumnezei, prea străvezii ca să se mai coboare la nivelul omului de rând.

Sfinţii adevăraţi sunt atât de aproape de inima lui Dumnezeu şi atât de aproape de inima semenilor lor.  Ei ştiu să îl iubească pe Dumnezeu cu toată inima, dar şi pe aproapele ca pe sine. Dă Doamne să-mi iasă cât mai mulţi în cale şi mulţumesc pentru cei pe care i-ai trimis până în ceasul acesta.

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la SFINŢI şi „sfinţi”

  1. foolfield zice:

    Sfintii sunt de pus intre ghilimele, cel putin pana cand indrazensc sa se perceapa ca fiind ceea ce dintotdeauna au fost chemati sa fie: oameni.

  2. Corneliu zice:

    Despre cer
    După predica dumneavoastră din dimineaţa aceasta, am promis că voi scrie ceva despre cer, pentru că aţi făcut referire la el. Noi cântăm: Cerul e un loc minunat
    Plin de har şi slavă!
    Vreau să văd pe Domnul meu
    Cerul e un loc minunat!

    Dau un citat în continuare de John Maxwell(de la Injoi Ministries, Lemon Grove, California, în seria de casete „Domnul este Administratorul”, caseta 1:

    „Felul de a fi al omului stă, de cele mai multe ori, în calea crucii lui Hristos. Dintre toţi membrii bisericilor din America:
    – 10 procente nu pot fi găsiţi
    – 20 de procente nu vin niciodată la biserică;
    – 25 de procente nu se roagă niciodată;
    – 30 de procente nu citesc niciodată Biblia;
    – 40 de procente nu cotizează niciodată la biserică;
    – 60 de procente nu donează niciodată pentru misiunile internaţionale;
    – 75 de procente nu-şi asumă niciodată o slujbă de slujire în biserică;
    – 90 de procente nu a câştigat niciodată vreun suflet pentru Hristos. Şi totuşi:

    – 100 de procente aşteaptă să meargă în cer.”
    N-am o statistică asemănătoare din România, dar ar fi interesant dacă aţi face dumneavostră una cu membrii bisericii pe care o păstoriţi. De un lucru sunt sigur:toţi vor dori să meargă în cer.

  3. Ana Cenac Mehedinti zice:

    Da, Asta e si perceperea mea,,,,absolut toată suflarea omeneasca ,,nadajduieste,se așteaptă,ca si cum li se cuvine,,pasamite,,,, ,căci sunt ” copii „lui Dumnezeu,,,SA AJUNGĂ In RAI.
    Dar,,,,,cu foarte mici eforturi, din parte lor,,,,,cer de la Dumnezeu sa-i păzească de toate ispitele ,,,samd.
    El, Tatal ceresc sa intervină ca noi sa meritam,Raiul,,,Doamne iartă- ne dacă se poate! Pentru ca îți dam atâta de lucru,,,,!

Lasă un răspuns

