9 ispite

1. Să mănânc prea mult.

2. Să dorm prea mult.

3. Să mă plimb pe FB în sus şi în jos fără cel mai mic folos.

4. Să mă enervez pe colegii de trafic pentru infracţiuni pe care, mintienaş, le voi comite şi eu.

5. Să bârfesc fără mustrări de conştiinţă, iar apoi să scriu un articol împotriva bârfei.

6. Să ţip la Ginny că nu e gata, în timp ce ea e cu mâna pe clanţă, iar eu tocmai ies de la duş.

7. Să citesc doar ceea ce pricep deja şi doar lucruri cu care sunt de acord.

8. Să mă cântăresc mai des ca domnişoarele.

Şi câte n-ar mai fi, dar mai las şi pe altă dată. Vă doresc succes cu ispitele voastre. Vroiam să zic cu răpunerea dânselor!

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 9 ispite

Lasă un răspuns

