Şi viespile au luat-o razna…

Ies pe hol să aduc ceva lemne lemne. De lene nu aprind becul. Cum pun mâna pe sacul cu lemne simt o durere ascuţită în deget. Mă uit la deget, nu se vede nimic. Mă gândesc că o fi fost şnurul mai aspru şi că socrul meu….când o văd: galbenă şi bleagă se plimbă ca un om beat pe gura sacului: viespea!!!! Pentru că sunt hiperalergic alerg la dulapul din bucătărie unde pastila mă aştepta de multă vreme. Una este pe birou la biserică. Ştiu să le găsesc şi noaptea, şi cu ochii închişi. De mult nu am mai avut crize de alergie şi mă temeam că expiră…

Mi-e milă de mine, dar mi-e milă şi de dânsa, de viespe. Din cauza căldurii a înviat ceva mai devreme decât trebuia. Nu te aştepţi să te înţepe viespea iarna, dar cu temperaturile neobişnuit de ridicate…totul este posibil. Presimt că în Martie va fi frig şi la începutul lui Aprilie va ninge. Deprimant.

Zilele trecute am ieşti să alerg pe câmp. Era încă zăpadă, dar ploua şi totuşi era destul de cald. E iarnă că avem zăpadă, e toamnă că plouă sau primăvară din cauza brizei plăcute?

Nu e deajuns că am luat-o noi razna? Am zăpăcit şi natura şi am enervat viespile. Să vedeţi când se trezesc cu adevărat. Oricum, dacă tot aşa merg lucrurile, imediat se coc cireşele!

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

