„Ce mănânci?” Mai bine nu…(-8kg)

Începe lumea să vadă că am început să slăbesc, aşa că începe să mă întrebe: „Ce mănânci?” Interesantă întrebare, ţinând cont de motivul care a generat-o. Poate mai potrivit ar fi să mă întrebe: „Ce NU mănânci?” Oricum, întrebarea este revelatoare. Trăim mereu cu senzaţia că se va găsi o soluţie magică ce ne va ajuta să mâncăm tot ce vrem, oricând vrem şi în orice cantitate, dar, cu toate acestea, kg vor cădea de pe noi. Avem impresia că este un secret încă negăsit şi tocmai de aceea ne aruncăm pe fiecare nouă metodă, cură, tigaie magică ce sunt lansate pe piaţă.

Secretul este unul singur: ÎNFRÂNAREA. Mai simplu de atât nici că se putea. Dar nici mai greu de aplicat nici că se putea. De câte ori nu ne îndeamnă Biblia la înfrânare? Ne dă îndemnuri directe, ne dă exemple legat de ce se întâmplă când nu o practicăm. Dacă vrei un manual pentru slăbire, cred că nu exagerez când spun că Biblia este suficientă.

Iată cum arată la noi, practic, înfrânarea. După ora 17:00 nu mai mâncăm decât fructe. Miercuri şi Vineri nu consumăm decât un shake, după masa. Nu consumăm dulciuri decât în weekend şi atunci cu măsură. În weekend mesele sunt mai copioase, dar nu exagerate. Atunci sunt acasă şi avem tihnă. Am renunţat la zahărul din cafea şi din ceai. Acum mi se face rău când mă gândesc la cafea sau ceai îndulcit…nici nu le poţi simţi gustul, aroma dacă pui zahăr. Deci nu am renunţat la nimic, dar le-am pus pe toate la timpul potrivit şi în cantităţile potrivite.

Tot mereu aveam crize de fiere. De o lună şi câteva zile, de când am început, nu mai am nicio crampă la stomac, nicio senzaţie de greaţă deşi mănânc ceapă şi usturoi la greu! Rezultatul? -8kg.

Mai e ceva!!!Am fost întrebat unde am pierdut burta…mă rog, partea pe care nu o mai am! Am răspuns: pe câmp! 35 de min. de alergat în fiecare zi, ceva bicicletă, iar sămbăta înot. Nu sunt atletic defel, dar mă străduiesc şi mă simt foarte bine. Nu fac sport doar pentru a slăbi, dar şi pentru a mă detensiona. Indiferent cât de agitat vin de la biserică, jumătate

de oră de alergat în aer liber mă pune înapoi pe traseu. Apropos, nu îmi place la sală: vreau aer liber!!!!!

Da, am înţeles. Am devnit mult prea sfătos! Închei rugându-L pe Dumnezeu să ne ajute, aşa cum spunea şi apostolul Pavel, să Îl proslăvim pe el în trupul şi duhul nostru care sunt ale lui Dumnezeu!

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la „Ce mănânci?” Mai bine nu…(-8kg)

  1. Marius David zice:

    Reblogged this on Marius Cruceru and commented:
    Bravo, Valentin Făt! Iată încă o „victimă” a lozincii … și totuși trupul nostru este un templu al Duhului Sfînt! Încă de 8 ori bravo!

  2. elisa zice:

    „Indiferent cât de agitat vin de la biserică”…..
    de la biserica nu se vine linistit, ci agitat ?. 😦

    • Valentin Fat zice:

      Nu ma refer aici la serviciile bisericii, ci la munca zilnica depusa acolo, munca ce presupune sedinte, consiliere, administratie etc. Toate astea te pot face agitat. Multumesc pentru intelegere!

  3. mihai zice:

    grija la la alergat pana cand nu scad kilogramele. eu am terminat genunchiul stang alergand la 110 kg. mai bine cu bicicleta

  4. anonim zice:

    interesanta viata……nu m.am gandit ca si un pastor se lupta cu kilogramele in plus asemenea mie

Lasă un răspuns

