Moldova frumoasă

Săptămâna aceasta am petrecut-o în Molodova. Am găzduit la o familie de lângă Suceava, dar am călătorit şi în Botoşani. A fost o gură de aer proaspăt! Iată câteva crâmpeie din ceea ce am văzut acolo:

Oameni primitori. Atât de primitori că a trebuit să pun sabia în teacă în ceea ce priveşte regimul alimentar…Acum sunt back on the horse again. O cât aş putea să vă vorbesc despre friptura de miel, despre jambon, despre grătare, despre plăcinta cu brânză dulce, despre laptele acru, despre salata cu pui şi ciuperci….Oameni gospodari, care lucrează cu plăcere, cu pasiune pentru lucrul bine făcut.

Biserici pline în fiecare seară. O schimbare de decor atât de mare faţă de zona Timişoarei, unde trebuie să te lupţi pentru a aduce oameni la fiecare întâlnire. Punctualitate exemplară. Puteai să începi liniştit serviciile cu 10 minute mai devreme pentru că toţi erau prezenţi. Cu toate acestea, nimeni nu pleca înainte de terminare.

Pe lângă ceea ce am văzut însă, am fost încântat de ceea ce am auzit. Nimic nu se compară cu vorba celor din Moldova. Pentru mine a fost ca un fel de terapie. Tare mi-aş dori să-i mai ascult „olecuţă.”

Este frumoasă Molodova. Sunt mănăstiri celebre, peisaje deosebite, dar ceea ce face ca Moldova să fie frumoasă sunt oamenii de acolo. Mulţumesc fiecăruia în parte

pentru zilele deosebite trăite acolo. Rugăciunea mea este ca vestea bună a Evangheliei, mai bine zis a Ievangheliei să cucerească Moldova!

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Moldova frumoasă

  1. Corneliu zice:

    Dumnezeu să vă binecuvinteze şi să vă ajute să arătaţi în scrierile dumneavoastră de pe blog, frumosul şi binele.

Lasă un răspuns

