Luaţi-vă un mărţişor: o tură cu bicicleta!

Am mers împreună cu Ginny, de la noi din Moşniţa, până pe malul Timişului. Cel mai mult mi-a plăcut prin Urseni. Privesc la case: unele cochete, discrete, cu gust şi nuanţă. Îi spun lui Ginny că doar eu nu sunt în stare să fac ceva…dar apoi încep să mă bucur de ele de parcă ar fi ale mele toate. Unele nici nu le doresc. Proiecte faraonice, fără gust. Colorate şi lăbărţate fără măsură. Dacă sunt bani, de ce să nu o faci mare şi verde? Mulţi pui are Casa Poporului prin popor.

Mă încântă un cocoş colorat cu pinten şi trei raţe care măcăie din toate puterile. Îmi plac găinile de casă adevărate, pestriţe, golaşe, nu cele cumpărate de la „anim-nu ştiu cum,” invariabil  maro-de ouă, albe-de carne. Dintr-o curte se aude un behăit de mieluţ, dar nu pot să-l văd.

Pe drumul pietruit mergem în paralel şi povestim verzi şi uscate.

Pe malul Timişului liniştea e aşa de mare că îţi ţiuie urechile. Albia este largă şi apa curge foarte lin. Aş fi stat acolo cu orele, dar tipul cu motocross-ul m-a convins să plec.

Am venit de-acolo alt om. Mă simt de parcă m-aş fi trezit de 15 minute. 1510970_653714728020308_521472980_n

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

