Exerciţiu de recunoştinţă-la spălatul vaselor

Ani de zile ne-am chinuit cu un amărât de cuţit…Am primit însă, când am fost în Moldova, un set de cuţite Fiskars, foarte, foarte bune. Neobişnuiţi cu ele ne tăiem. Duminică dimineaţa eu. Azi, când pregătea prânzul, a venit vremea Geaninei. Să scurtez vorba, trebuie să spăl eu vasele. Aşa că, în ciuda simţămintelor potrivnice, încerc, din nou, exerciţiul mulţumirii:

Mulţumesc că:

1. Rana de la degetul meu s-a închis suficient de mult încât să pot spăla vase. (Vezi, dacă nu se închidea, mulţumeam pentru rană!)

2. Am avut cu ce să murdărim vasele.

3. Am găsit firul care era întrerupt la centrala termică şi pot să le spăl cu apă caldă.

4. Am fost doar două persoane la masă…

5. Mâine nu consumăm decât un shake, aşa că nu vor fi vase de spălat.

6. Am putut să privesc la florile frumoase din geam în timp ce spălam. (vezi poza)

7. Am finalizat procesul fără să sparg nimic.

P.S. În timp ce spălam m-am ars cu apă fierbinte. (Mulţumesc că centrala merge aşa bine.) Apoi, când credeam că e gata, am mai găsit un bol, două ceşti şi un pahar. (Mulţumesc că avem aşa multe…chestii.)100_7920

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

