După trei luni şi un pic de cioplit (-12 kg)

N-a fost uşor, dar n-a fost nici peste măsură de greu. Prima parte este întotdeuna mai dificilă. Trupul zbiară din toate puterile să îi fie satisfăcute mofturile nesimţite. După o perioadă însă se linişteşte, iar apoi chiar îi place.

Am folosit costumul de mire la prima nuntă din sezon, de sâmbăta trecută. Sincer, credeam că eram mai slab ca mire!

Până la sfârşitul anului, nădăjduiesc să ajung  pe la 80. Partea pozitivă este că nu am ţinut o „cură de slăbire,” ci ne-am impus un nou regim de viaţă, aşa că nu avem nicio îngrijorare legată de ce se va întâmpla atunci când ne vom opri, pentru că nu ne vom opri. Nu am scos niciun aliment, ci doar am ajustat cantităţile şi le-am pus la timpul potrivit din zi şi săptămână.

Mă gândeam să pun şi o poză, dar mai bine fără show ieftin. La minte nu am slăbit încă. Pozele pot minţi. Chiar şi cântarul. Pentru mine, pantalonii şi cureaua sunt măsura cea mai clară.

Deci, poftă bună la sport şi la înfrânare!

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la După trei luni şi un pic de cioplit (-12 kg)

Lasă un răspuns

