Când Cerul se apropie tare

Nu, nu e o experienţă senzaţională, cu lumini, cu voci, cu căderi, cu scuturări. De cele mai multe ori, Dumezeu se apropie de noi în chip tainic, aşa cum a făcut-o şi cu ucenicii care mergeau spre Emaus.

E luni seara şi sunt la birou, la biserică. În seara asta nu dau drumul la muzică pe laptop, întrucât corul are reptiţii în sala mare şi se aude destul de clar. Ies câteva clipe pe balcon. La Timişoara e furtună. O parte de cer este de un albastru închis, fioros. O parte de cer a rămas senină însă şi se vede cum apune soarele. Aerul e proaspăt. Corul începe să cânte „Eşti vrednic Doamne să fii slăvit…” Toate s-au potrivit pefect. Am trăit câteva clipe de închinare cum nu se întâmplă prea des. Am spus o rugăciune scurtă pentru că nu am vrut să stric prea mult cu cuvintele mele. Am intrat înapoi pentru că astfel de experienţe sunt scurte, iar dacă încerci să le prelungeşti le ruinezi. Aşa cum am învăţat de la alţii, trebuie să întorci spatele şi să pleci.

Dumnezeu se arată când voieşte, unde voieşte şi cum voieşte, dar este întotdeauna minunat.

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

