Cum ar fi dacă am trata Biblia ca pe telefoanele mobile? În ce mă priveşte, Doamne fereşte!

Cred că sunteţi deja familiarizaţi cu această imagine pentru că circulă de ceva vreme pe net. Eu unul nu m-am lăsat furat de „profunzimea” conţinutului, ci m-am gândit, cu toată seriozitatea cum ar fi dacă aş trata şi eu Biblia precum tratez telefonul mobil. Iată ce a ieşit:

1. Aş scăpa-o în permanenţă pe jos din cauza neatenţiei.

2. Aş pune-o mereu pe silent, iar o parte mare din timp ar sta închisă.

3. Nu aş lua-o cu mine la biserică. Aş lua-o în concedii, dar nu aş deschide-o decât în caz de forţă majoră.

4. Aş cosidera că este intrusivă şi se prea amestecă în viaţa mea, ruinând cele mai fericite momente.

5. Nu i-aş permite să interfereze cu viaţa mea de familie decât într-o foarte mică măsură.

În concluzie: Cum ar fi dacă aş trata Biblia precum mobilul? Vorba apostolului Pavel, în Romani, „Doamne fereşte!”

Şi încă ceva: de Domnul nu îmi este ruşine, dar teamă îmi este că El se „v-a” ruşina de gramatica şi formularea acestui……exerciţiu de imaginaţie!

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

