Revelaţii la medicina muncii

Mi se spune că văd destul de rău.  Aud în schimb foarte bine. Inima îmi bate mai rar decât ar fi normal, dar mi s-a spus că este tipic pentru persoanele care fac sport. (Atunci a început să bată mai repede, de bucurie!) Glicemia bună, 70 dacă îmi amintesc bine. (insuportabilă înţepătura în deget. Nu am probleme cu donatul sângelui, am făcut-o de multe ori, dar înţepătura în deget îmi este tare urâtă!) Tensiunea 120-80.

Era să uit de testul psiho. L-am trecut, dar dacă trebuie să-l mai fac de multe ori cred că voi ceda. Anul trecut una din întrebări era dacă am avut gânduri de sinucidere până acum. Răspuns: până să dau testul psiho de la medicina muncii, NU!

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Revelaţii la medicina muncii

  1. Cei de la medicina munci sunt foarte …… unui angajat ia spus ca se mira ca mai e in viata avand in vedere felul cum ii bate inima.

Lasă un răspuns

