Zacusca ucide și dăunează grav sănătății

Teribilă zi am trăit ieri. Atât de teribilă încât propun să se scrie pe fiecare borcan de zacuscă ceea ce este scris pe pachetele de țigări: ”Zacusca ucide” sau ” Zacusca dăunează grav sănătății.”

Propunere similară pentru tobă. Ba chiar aș propune ca toba să fie interzisă. Acum îi înțeleg pe frații care nu acceptă introducerea ”tobelor” în biserică. Mie doar o bucățică de tobă mi-a făcut atâta rău…Ce se va întâmplă cu întreaga adunare când nu doar una, ci o grămadă de tobe vor fi introduse. Un frate îmi tot spunea la un moment dat că ”trebuie un pic de tobă. Dacă nu riscăm să pierdem tinerii.” Eu spun un ”nu” hotărât: toba era să mă piardă pe mine ieri! Nu o lăsați să pătrundă în adunare!

Fatală combinație toba cu muștar și felia de pâine cu zacuscă. Am mâncat tot și i-am lăsat Geaninei doar o cutie de Danone. Vorba poeziei lui Dorz, ”mi se părea că ea-i pierdută, mi se părea dar eu eram.”

Grea lupta asta cu poftele, dar trebuie câștigată. Adaptez versetele din Proverbe care vorbesc despre vin: ”nu te uita la zacuscă…ea strălucește în borcan, dar pe urmă mușcă…” Cât privește toba, am văzut că s-a propus deja înființarea Agenției naționale anti-Drob. Eu voi în ființa pe cea anti-Tobă. (chiar dacă pe unul din șefii poliției chiar îl cheamă sau îl chema așa, nu știu dacă mai e șef.)zacusca-de-ardei

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

