Un mic dejun sănătos! (?)

Tocmai am terminat și sunt cuprins de o stare generală de, cum să zic?, bine! Un grepfrut (așa se scrie, nu mai căutați!), un iaurt

….da de unde! Ingredientul de bază a fost slănina, clisa. Este grozavă pentru că porcii de anul acesta nu au fost prea grași. E subțirică și are un strat de carne la mijloc. Jumătate a fost tăiată feliuțe, nici prea mici, nici prea mari. A fost consumată cu ceapă, cu brânză și cu usturoi. Atunci când o mănânci cu slănină…ceapa are o dulceață. Cealaltă parte a fost friptă în tigaie și consumată cu muștar. (Se face fum ca pe scenă și Ginny nu e tocmai încântată, dar, ce să faci?, fiecare avem pasiunile noastre.)

Totul a fost încununat cu înghițirea a două jumătăți de langoș, rămase de marți seara, unul cu dulceață, unul cu brânză.

Nu vă îngrijorați. Într-adevăr a luat foc, dar am avut la îndemână o cană mare de lapte acru. Acum totul s-a liniștit. Sunt pregătit să înfrunt orice ar veni azi.

Mustrări de conștiință? Nu. Sunt doar câteva chestiuni elementare de care trebuie să ții seama. Să nu consumi așa ceva seara. Să nu ”organizezi” astfel de mese de mai mult de două ori pe săptămână. (dacă trăiești la oraș.) Să te miști ziua respectivă în aer liber.

Da, mă supun cuvântului care îmi spune că trupul meu e templul Duhului Sfânt și trebuie să am grijă să nu îl nenorocesc. Au început însă să mă enerveze, oarecum, obsesiile contemporane cu diete și  tras de fiare. Putem ajunge să fim atât de preocupați de templu, încât să uităm de Duhul care locuiește acolo. Ajungem atât de preocupați de forma trupului că transformăm sala de fitness în templu și blenderul/storcătorul de fructe în obiecte de cult. Greu e și aici să găsim calea dreaptă. Dar nu imposibil.

P.S. Îmi mențin părerea conform căreia zacusca trebuie interzisă prin lege.

Poza e făcută cu altă ocazie, asemănătoare.

Poza e făcută cu altă ocazie, asemănătoare.

 

 

 

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un mic dejun sănătos! (?)

  1. Frate Vali, postarea asta m-a facut sa-mi fie si mai drag de tine! 🙂

Lasă un răspuns

