Din nou, mici/mari amuzamente/enervări Facebook

Articolul este pur subiectiv. Nu am nici cea mai mică îndoială că ceea ce mă ”prost-dispune” îi face fericiți pe mulți alții. Sunt și enervări și amuzamente puse împreună, adeseori limita dintre cele două fiind foarte subțire. Poate că un titlu mai potrivit ar fi fost: mici amuzamente și mari enervări. Deci:

Inserarea de poze la comment-uri. Marea majoritate postează acolo cele mai colorate floricele virtuale. Lasă domnule omul să aibă momentele de glorie cu poza pe care a postat-o și nu-i fă concurență cu altele.

Postarea de rețete de mâncare, însoțite de poză. Un singur lucru e mai enervant decât oamenii care pun în public tot ce mănâncă și tot ce au gătit: cei care share-uiesc în neștire poze cu tarte, prăjituri cu nucă, cafea, caramel și fanta. Măcar cei din prima categorie au muncit din greu pentru oul fript pe care îl împărtășesc cu atâta generozitate. Eu unul mai bine mă uita la ăla, decât la prăjitura cu 7 gălbenușuri și 7 albușuri, despre care nici nu știu sigur dacă există.

Poze cu picioare. (Sper că nu am pus și eu…trebuie verificat.) Cele mai multe de la plajă, de cele mai multe ori muiate cu nisip și cu apă. Uneori pe vreun șezlong. Când le vezi…te apucă așa un dor după vremurile în care nu erau decât aparate cu film. Atunci nu risipea nimeni pozițiile ca să-și expună pedichiura cu care tocmai a desenat o inimioară.

Comentarii mega spirituale, nepotrivite în context, încheiate adeseori cu AMIN. Incredibil este cum am reușit noi evanghelicii să târâm după noi pe FB tot ce e mai…slăbuț în adunare. Acuma cel puțin putem conștientiza că avem o problemă. Din păcate, vor conștientiza și alții. Voi detalia într-un articol viitor. Acela va fi numai cu enervări. MARI.

sursă foto: aici5209405224_1abb77181d_z)

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Din nou, mici/mari amuzamente/enervări Facebook

  1. Pingback: Valentin Făt: Incredibil este cum am reușit noi evanghelicii să târâm după noi pe FB tot ce e mai… slăbuț în adunare | Romania Evanghelica

Lasă un răspuns

