Doamnă din biserică se pensionează pe caz de boală pentru a posta pe Facebook

Rodica Trandafir a atras atenția comunității evanghelice din zona în care se află printr-un gest destul de atipic: aceasta a ales să iasă în pensie de boală pentru a putea posta pe FB. Ea a explicat pentru un tabloid evanghelic de renume local: „Nu am intrat pe FB decât acum doi ani. Pentru început, nici nu am petrecut prea mult timp. Veneam obosită de la lucru, acasă cu treburile gospodăriei…totul s-a schimbat însă atunci când am început să descopăr pozele cu flori. Rânduri nesfârșite de trandafiri, câmpuri infinite cu lalele, buchete simple de trandafiri albaștri care sclipesc pe margine,” spunea doamna Rodica, în timp ce o lacrimă îi apărea în colțul ochilor.

Acesta a explicat însă că marea revelație  nu a avut-o decât atunci când a găsit poze cu flori, însoțite de versete biblice. „Erau multe feluri: cu noapte bună, noapte binecuvântată, cine vine cu mine la o cafea? și altele. O prietenă însă mi-a arătat că există poze cu flori însoțite de versete. Când le-am văzut prima oară, am plâns toată seara…După câteva zile, am început să simt o chemare care venea dincolo de lanurile de trandafiri. Am înțeles că sunt chemată să fiu misionară pe FB.  Toată lumea poate posta de versete, dar acestea sunt lipsite de relevanță, dacă nu sunt însoțite de flori. Mi-am dat seama că nimeni nu face asta, dar că nevoia este imensă. Am început să cad pe gânduri.” Momentul decisiv a apărut într-o seară în care  a găsit o poză cu un bărbat care se ruga pe marginea patului, lângă un cățel: „Din acel moment, hotărârea a fost luată! În două săptămâni am depus dosarul de pensionare. Nu a fost ușor, a trebuit să fac mari sacrificii. Gândiți-vă că de fapt nu sufăr de nimic…nu e ușor să minți în fața doctorilor, în fața comisiei. Orice sacrificiu merită însă făcut de dragul lucrării!”

Comunitatea a început însă să pună la îndoială autenticitatea lucrării după doar două luni…soțul doamnei Trandafir se plânge că deși soția e obsedată de „trandafirii de pe internetul ală, de ăștia din curte trebuie să văd eu acum.” Mai mult, vecinii spun că de când soția și-a început misiunea, acesta a slăbit vreo 15 kg.

Informații de ultimă oră, arată că lucrarea a fost compromisă atunci când doamna Rodica s-a încurcat și a postat o poză cu un buchet de trandafiri lângă o sticlă de vin și urări de sănătate pentru prietenii ei. Aceasta neagă însă orice acuzație și se jură că sticla e de sirop, nu de vin…tot de trandafiri.

B.B.

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

