Lider de închinare adoarme în timp ce repetă unul dintre cele 4 versuri ale cântării

Momente penibile în timpul închinării. Liderul trupei, care se întâmplă să fie și chitaristul, a adormit în timp ce repeta unul dintre versuri, deși mâna continua să i se miște pe corzi. Unul dintre participanții la închinare relatează: „în timpul primelor douăzeci de repetări nimeni nu a sesizat nimic. După ce s-a ajuns la treizeci, ne-am dat seama că ceva s-a întâmplat.”

Un bine cunoscut lider de închinare a explicat situația pe înțelesul tuturor: „Cântarea cu pricina e foarte complexă. Trebuie repetat, de minimun 15 ori versul „Ești stânca mea și nu mă tem”. Uneori chiar și eu mă încurc la numărătoare. Când se întâmplă, strâng mai tare din ochi și pretind că am fost luat pe aripa închinării. După aceea însă, trebuie trecut la următoarele trei versuri: „Da, de nimic eu nu mă tem/ Orice s-ar întâmpla eu nu mă tem/Pe cuvântu meu că nu mă tem.” După cum vă spuneam, cântarea e complexă, pentru că are patru versuri. În general memorez cântările, dar o cântare de o astfel de complexitate, mă depășește și pe mine. Cred că doar poezia Luceafărul de Eminescu era mai lungă…” „Mai mult,” a explicat el, „complexitatea e dată și de numărul mare de acorduri. Această cântare e în do major, deci trebuie trecut în fa și apoi în sol. Sunt totuși trei acorduri…în general cântăm pe unul singur, maxim două”

Chitaristul a explicat motivul oboselii: „Mi-am dat seama doar sâmbătă seara că blugii rupți erau la spălat și nu puteam să mă duc cu cei obișnuiți în fața bisericii. Mai mare rușinea! Când bate reflectorul mov pe tine, trebuie să fii pregătit. Închinarea trebuie luată în serios! Când am terminat de decupat și franjurat era deja 4 dimineața. Cum în biserică e întuneric de-l tai cu cuțitul, vă dați seama!”

Episodul s-a repetat din nou la finalul întâlnirii, dar de data aceasta, chitaristul a fost lăsat să repete nestingherit…un curios a numărat și spune că a ajuns să repete versul de 142 de ori, adăugând că era o cântare despre profunzimea închinării.

sursă foto: aici.

B.B.

Despre Valentin Fat

pastor, Biserica Baptista Betania, Timisoara.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Lider de închinare adoarme în timp ce repetă unul dintre cele 4 versuri ale cântării

  1. Akka zice:

    Probabil ca mai grav e cand liderul de inchinare ii face pe cei din audienta sa adoarma.

Lasă un răspuns

